REKLAMA
Znaleziono 3930 wyników
White Stone planuje wielką inwestycję na warszawskich Bielanachartykuł
Pokaż artykuł
White Stone planuje wielką inwestycję na warszawskich Bielanach
Grupa White Stone zakupiła drugą część gruntów na Bielanach w sąsiedztwie Huty Warszawa, przy stacji...
Kolejne wrocławskie centrum handlowe przechodzi modernizację. Jak się zmieni?artykuł
Pokaż artykuł
Kolejne wrocławskie centrum handlowe przechodzi modernizację. Jak się zmieni?
Kolejne centrum handlowe w stolicy Dolnego Śląska przechodzi modernizację. Należące do Womak Centrum Handlowe Mińska 58, położone w sercu wrocławskiego osiedla Muchobór Wielki, przechodzi obecnie intensywne prace modernizacyjne.
Uzdrowisko Ciechocinek z nowoczesnym zapleczem sanatoryjnymartykuł
Pokaż artykuł
Uzdrowisko Ciechocinek z nowoczesnym zapleczem sanatoryjnym
Kompleks sanatoryjny „Markiewicz” w Ciechocinku zyskał nowe oblicze – jest nowocześnie, wygodnie i funkcjonalnie. Zakończona modernizacja jednego z kluczowych obiektów Uzdrowiska Ciechocinek znacząco podniosła jakość świadczonych usług oraz komfort pobytu kuracjuszy.
Pociągi na linii 326 z Wrocławia do Trzebnicy przyspieszą do 100 km/h [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pociągi na linii 326 z Wrocławia do Trzebnicy przyspieszą do 100 km/h [FILMY]
Dolny Śląsk konsekwentnie inwestuje w kolej. Dobra wiadomość dla wszystkich osób dojeżdżających z Trzebnicy i okolic do stolicy Dolnego Śląska. Jednym z przedsięwzięć planowanych w ramach programu inwestycji komunikacyjnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego na najbliższe miesiące będzie przebudowa linii kolejowej z Wrocławia (Psie Pole) do Trzebnicy. Pociągi Kolei Dolnośląskich będą tu mogły przyspieszyć do 100 km/h.
ELEKTRO-CONECT Łukasz Szołtysikfirma
Pokaż firmę
ELEKTRO-CONECT Łukasz Szołtysik
Tarnowskie Góry, ul. Korczaka 27
Anna już drąży tunel warszawskiego metraartykuł
Pokaż artykuł
Anna już drąży tunel warszawskiego metra
W środowy poranek, 14 sierpnia, na Bemowie rozpoczęło się drążenie tuneli ostatniego odcinka linii M2. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączy dwie nowe budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
Nowe inwestycje Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej w Majdanie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe inwestycje Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej w Majdanie [WIZUALIZACJE]
27 października zakończył się sezon Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej. Po sezonie rozpoczyna się realizacja nowych inwestycji, które mają zwiększyć atrakcyjność i przyciągnąć jeszcze więcej turystów.
Energia z Bałtyku coraz bliżej. Na morskiej farmie wiatrowej Baltic Power zainstalowano kluczowy komponent [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Energia z Bałtyku coraz bliżej. Na morskiej farmie wiatrowej Baltic Power zainstalowano kluczowy komponent [FILM+ZDJĘCIA]
Spółka Baltic Power, wspólne przedsięwzięcie ORLEN i kanadyjskiej grupy Northland Power, zakończyła instalację dwóch morskich stacji elektroenergetycznych, o wadze 2500 ton każda. To kluczowy element pierwszej polskiej morskiej farmy wiatrowej, który będzie odpowiadał za odbiór energii elektrycznej wytwarzanej przez turbiny i dostarczenie jej na ląd. Część elementów obu stacji powstała w zakładach w Gdyni i Gdańsku.
[Warszawa] Trzeci etap Stacji Kazimierz wprowadzony do sprzedaży, druga faza Miasta Wola oddana do użytkowania!artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Trzeci etap Stacji Kazimierz wprowadzony do sprzedaży, druga faza Miasta Wola oddana do użytkowania!
Grupa Waryński nie zwalnia tempa i kontynuuje dynamiczny rozwój inwestycji na warszawskiej Woli. 15...
Przystanek Ursusinwestycja
Pokaż inwestycję
Przystanek Ursus
Warszawa, Piastowska
Czas na drążenie tuneli II linii metra na Karolinie [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Czas na drążenie tuneli II linii metra na Karolinie [FILMY]
Trwa rozruch technologiczny dwóch ogromnych tarcz TBM, które będą drążyły tunele powstającego, bemowskiego odcinka linii M2 na Karolin. Ich postęp będzie można śledzić w internecie. Według planów zakończą się w drugim kwartale 2025 r. Początek prac przy budowie tuneli ogłosił w poniedziałek, 29 lipca prezydent m.st. Warszawy Rafał Trzaskowski.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Trwają prace związane z modernizacją i przebudową Warszawy Gdańskiej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace związane z modernizacją i przebudową Warszawy Gdańskiej [FILM]
Na stacji Warszawa Gdańska kończą się prace konstrukcyjne nowego, 180-metrowego przejścia podziemnego pod torami i peronami. Będzie gotowe w drugim kwartale 2026 roku. Ułatwi dojście na perony i do pociągów oraz przesiadki na metro, autobusy i tramwaje. Prace za 80 mln zł netto prowadzone są ze środków budżetowych. Otwarto już perony 4 i 5 a perony. Peron 3 jest w trakcie prac wykończeniowych.
Co słychać na budowie ostatniego odcinka linii M2 warszawskiego metra? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie ostatniego odcinka linii M2 warszawskiego metra? [FILMY]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Miesiąc temu 14 sierpnia, na Bemowie rozpoczęło się drążenie tuneli ostatniego odcinka linii M2. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączy dwie nowe budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
Co słychać na budowie ostatniego odcinka II linii warszawskiego metra? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie ostatniego odcinka II linii warszawskiego metra? [FILM]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Trwa drążenie tuneli. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączone zostaną dwie nowe, budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra [FILMY]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Trwa drążenie tuneli. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączone zostaną dwie nowe, budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
Kiedy pojedziemy trzecią linią metra w Warszawie?artykuł
Pokaż artykuł
Kiedy pojedziemy trzecią linią metra w Warszawie?
Rozpoczynają się prace projektowe dla pierwszego odcinka trzeciej linii warszawskiego metra – od Stadionu Narodowego do stacji Gocław. Na nowej trasie – o długości ponad 8 km – znajdzie się siedem stacji, w tym sześć nowych. Budowa linii M3 powinna ruszyć w 2028 roku. Pierwsi pasażerowie pojadą nią kilka lat później.
REKLAMA